Kızlar ben dün yaptrdım aclık 80 tokluk 54 düsmüs dun mahvoldum eve geldim üsüme halsizlik uyku hali gözlerim yanıodu resmen sekerim 50 mg a ragmen dusmus doktorum reaktif seker var sende dedi glisemik indeks yuksek sekerini bianda yukseltip düsürcek seyler yeme dedi glisemik indeksi düsük seni uzun süre tokluk hissi vercek seyler ye dedi bebeginede sanada zarar verir sekerinin bukadar yukselip hızlı dusmesi dedi