Anrebasum çok bağıran bağırınca kime ne dediğini bilmeyen bir eşse ve 4 aylık evli olup 3 buçuk aylık hamileyim Allah’ın ne güzel lütfuna sahibiz insanlar hastane hastane gezerken yıllarca bebek beklerken ... ve kavga edilen konu eve bekar arkadaşının gelmesini istemiyorum demem ve onunda gece 10 dan sonra arkadaşlarıyla görşmek istemesi . Sanırım sınav burun kanamam bile sınavdı yavrumu kaybedersem neler olabileceğini geçirdim gözümün önünden daha koklamadan kucağıma almadan yaşıyorsam evladımı eşimin bilmesine herşeyin gözünün önünde olmasına rağmen beni çok yıpratıyor bu durum evet bebeğim için dik olmalıyım ama benim korkum o doğduktan sonra bu sorunların olduğu bir hanede olması ben ona kıyamam ki şimdi deseler onun için canımı veririm herşeyden vazgeçerim dua ediyorum ki o nur yüzüyle kucağımıza geldiğinde eşiminde yüreğine ferahlık versin artık