Edaliiii Erkanpasam aynen bekle canım sabir her şeyin başı insaAllah olur ne zamandır deniyorsunuz çok oldu mu?
NurseB Adetin 15.günü gebelik olması çok zor, yumurtlama dönemidir ancak. Üstüne görme olmuş olsa da silik çıkmaz artık bebek 2.ayında olması lazım
Erkanpasam Tugce1803 of biledim simdi bir kac gun sonra tekrarlarim evet rabbime bin sukur bir evladim var nedensiz olmadigi halde kiskandigimdan degil ama etrafimda hamile haberi alinca kotu oluyorum benim neden olmuyo hala diye
Fatmagzl33 Erkanpasam ben 20 aydır uğraşıyorum çok merak ediyorum ama yinede negatif sonuçtan çok korkuyorum o yüzden 4 5 gün bitsin tam emin olduktan sonra test yapmak istiyorum
Hll3840mhmt Erkanpasam daha adetinden 15 gün geçmiş bu ara döllenme olsa çok erken imkansız gbi bişey belli olması en azından adetten bi kaç gün önceyi bekle bnce
Arslan98 İdrar testi için çok erken bence kan ver canım ya da adetinin geçmesini bekle insallah vardır 😇