Bende alerjik astımım 10senedir kadın doğum doktorum beni göğüs hastalıklarına yönlendirdi ben ilaç öneremem diye orda kontrolüm yapıldıktan sonra ventolin inhaler fıs fıs verdi kullanabilirsin dedi hamileleğimin başından beri kullanıyorum 8.Aya geldik sıkıntı olmuyor