bebegimm16 Arkadaslar 21+5 günlüğüz bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama göbeğimin altında kasıklarda yani aşağıdaymıs gibi böyle hissetmem normal mi sizce? 😣
Yoncaerim bebegimm16 tabiki normal yavaş yavaş büyüyor bebekler gelişiyor kafanıza takmayın doktorunuz normal diyorsa sıkıntı etmeyin He ev işlerinde sizi zorluyorsa bu durum kendinizi çok yormadan dinlene dinlene yapın
Elifdemir_ bebegimm16 çok normal 21 oldum bugün bir tık göbeğimin altındaydı ama geneli bikini bölgesindeydi hep özellikle sordum doktoruma ayakları aşağıda olduğundan alt kısma vuruyor tekme yavaş yavaş çıkacak yukarı dedi.
Gulayshn bebegimm16 benimde oyle büyüdükçe yeni yeni yukari atmaya basladi arada yani surekli degilde tabi genelde asagida korkulcak bi durum oldugunu sanmiyorum
Bukii bebegimm16 canım ben 28 haftalığım ben bile hala aşağıda hissediyorum normalmiş doktor öyle söyledi ayrıca burada yazılanları okudum çoğunluk aşağıda kasıklarda hissediyor endişelenme 🤗
zelis63 bebegimm16 27. Haftama kadar aşagıda hissettim çok normal 28. Haftadan sonra döndü o haftalara kadar normal
Dygggkcr bebegimm16 Canım ben az önce doktordan geldim ben sormadan o bana söyledi bebişin ayaklar aşağıda hareketlerini kasıkta hissedebilirsin gayet normal dedi
Ozgelin 31 ye gircem hala ısrarla aşağıda her doktoraa gidişimde soruyorm o gezer durur diyor herşey yolunda..merak etmeyin bazı bebekler kasıkta oluyormuş..benimki nadir göbeğme vuruyor..
Sukufe bebegimm16 bende 21. Haftadayım dün uzanıyordum karnımın tam.alt tarafında hareketlerini hissediyor dum hem de ilk defa bu kadar sık