Elfaksy Kızlar zaten 4 gündür 3 cm açıklığım var doktorum yatış gerekmiyor dedi suyuna bakarak bebeğin durumuna bakarak 38+1 oldum bugün dün gece nişanım geldi sizce doğum hemen başlar mı yoksa yine günlerce bekler miyim? Çünkü hala sancım yok benim