Hanımlar 34+1 deyim önceki gün nst ye girdim ve doğum sancım çıktı erken doğum riskim var yarın tekrar çağırdı doktorum tekrar nst ye giricem doğumu engellemek için bir ilaç verdi kullanıyorum faydası olmaz ise yatış yapabilir çok korkuyorum bebeğim küvöze konulacak diye bu haftalarda doğum yapan annelerimiz bana yardımcı olabilir mi bebeği küvöze konulmayan var mı yada konulup ne kadar süre tutuldu?