Dahiliye doktoru ilac kullanma bebege zararlı dedi kendin atlatmaya calış dedi cok sükür ateşim yoktu benim kadın doktorum mutlaka ilac kullanmalısın dedi.ve ben kullanmamayı tercih ettim 1 hafta yattım ama cok iyi beslendim cig sarımsak bile yedim cok şükür şuan iyiyim dahiliyeye gittim muayene olmayı atlamışsın dedi ama kan tahlili yapmadı kanda uzun süre gitmiyormuş ama iyisin dedi bugunde kadın doguma gidecem bakalım o ne diyecek ama korkma ilacta tehlikeli degilmiş ben sonradan arastırdım eger gecmeseydi ilac kullanacaktım ama cok sükür gecti yabbim yardımcın olsun canım 🙏🙏🙏