Öncelikle Selamun aleyküm. Yaklaşık bir sene olacak bebiş istiyorum her seferinde hüsran. Test ala ala bi hal oldum. Sürekli takvimimi kontrol ediyorum takvimdeki ovülasyon günümde birlikte oluyorum bir gün öncesi yumurtlma günü ve bir gün sonrası. Ama olmuyo işte. Her neyse burdaki bir arkadaşın tavsiyesi üzerine ovulasyon testi siparişi verdim. Bir ay boyunca testi yaptım hergün ne zaman yumurtluyorum bakalım diye... Kızlar ben meğersem adetime bir hafta kala yumurtluyomuşum !!! Kendimi boşuna yırtıyomuşum bu 14. Gün muhabbetinde. Benim adetime bir hafta kala hafif sancılarım oluyodu eşime yanaşmıyodum hiç. Belkide o sancılar yumurtlama sancısıydı. Telefondaki takvimle olacak iş değil her kadının ovülasyonu farklı gerçekten. Benim gibi olanlar ovülasyon testini şiddetle tavsiye ediyorum en azından ne zaman yumurtlayacağınızı bilirsiniz. Gerisi takdiri İlahi.♥