Alevusta67 Canım bende mustela aldım sudoku da aldım ama en iyisi mustela diyorlar instegram da mühendisin oğlu diye bir sayfa var göz atmanızı tavsiye ederim
Nurdlmc Duman ben 2 buçuk aydır mustela kullanıyorum içeriği temiz. Ve tek bir kızarıklık bile görmedim bebeğimde
Alevusta67 Pisik önleyici aslında bebegin altı pisik olmaması için her alt değişimde biraz sürülmesi yeterli bir önlem biz türk milleti napiyoruz pisik oluyor onu bunu kullanıyoruz işe yaramıyor diye başka önlem arıyoruz
Yoncaerim Duman ben bütün kremleri kullandım pek yarar görmedim en güzeli Hindistan cevizi yağı antiseptik özelliği var aşırı pişiği bile bir sürmeye geçiriyor evinizde Hindistan cevizi yagınıda muhakkak bulundurun derim
masalsii Duman ben mühendisoglunun sayfasından bübchen markayı cok iyi oldugunu gördüm hatta dün sipariş verdim bakalım