Fatmaoguzmelek canım ben yeni müsait olabildim. Doğumumu yaptım ama hiç beklediğim gibi olmadı sezaryen oldum. Hastaneye gittiğimde 8 gibiydi galiba , 1 cm açıklıkla gittim suni sancı ve kendi sancımla saat 2 buçuğa kadar sürdü ve 2 cm açılma olduğunu söylediler bu arada duş olsun yürüyüş hepsini yapıyorum. dayanamayacağımı söyledim ve sezaryen a geçtik hemen ve 15 dk içinde oğlumu gördüm çok şükür. Maşallah sizin doğumunuz çok güzel geçmiş Rabbim evladınıza sağlıklı uzun ömürler inşallah ☺️