Canim devlette diye düşünüyorum ama bu kişiden kişiye doktorundan maddi manevi degerlerden ve memnuniyetinden kaynaklı kişinin kendi tercihinde olan birşey. Benim riskli geçen bir gebeligim var ve hiç bir özel hastane evet ben sana bakabilirim diyemedi muhakkak devlette bir kaydın olsun acil bir durumda sevk edebilelim dedi bu da gayet açık bir şekilde ben iyi olursan burda bakarım kötü olursan sorumluluk almıyorum demenin kibar biçimiydi diye düşünüyorum bu yüzden tercihim devlet. Doğum için.