Gamzelim14 Suan 6 haftalık hamileyim ara ara karnım agrıyor ama şuaralar vajinamda agrı sızı hissediyorum gidip geliyor😞 daha bu haftalar da normal mi? Böyle olan var mı? Cok endişeliyim. Randevuma daha 1 hafta var 😔 simdiden tşkler
Sonay Gamzelim14 CNm normal bismillah daha yenisin bebek yerleşiyor daha agrın olcak korkma 😊Kanama olmadığı sürece bu tür agrılar normal. Ama Ege idrar yaparken yanma batma sızı oluyorsa tahlil yaptırmanda fayda var enfeksiyon olabilir 😏
Gamzelim14 Sonay Yok yanma batma sadece sızı hissediyorum rahmimden aşağıya kadar. Bi kaç kez gelip gidiyor ince bir sızı. Keseyi bebeği gördüm cok şükür kalp atışı için bekliyorum şuan. İlk gebeliğim daha önce kasık karın agrım oluyordu. Bunu ilk kez yaşayınca korktum 🙁
Sonay Gamzelim14 benimde ikinci CNm oğlumda öyle olmamıştım ikinci gebeliğim kızım olcak inş 😊 ilkleri yaşıyorum resmen en başından beri agrım var doktor hep normal olduğunu söyledi tahlilde bişey YOk kanamam Yok çok şükür şuan 34 haftalığım bi sorunum yok . Yerleşme olduğu içindir
Gamzelim14 Sonay inşAllah canım dedğin gibidir. Bol bol dua etmekten başka çare yok şuan. Rabbim isteyem herkese versin İnşAllah
Didemalkanendik Bu haftalarda ağrı oluyor canm dikkat edit genelde adet zamanında oluyor kanaman vs yoksa korkma