Kivanburak Saat 8 yada 9 'dan beri belim ağrıyıp duruyor ağrı geliyor karnima vuruyor geçiyor sonra tekrar tekrar bu satte kadar . Belim agriyir. 40+2haftaligiz . Anlayamıyorum doğuruyor muyum acaba kimseyi dr bi satte telaş etmek stemiyrum.
Ecelif Kivanburak cnm sancıların 5 dakika ara ile gelmeye başladıysa evet doğum sancılarıdır. Ama dinlendiğinde geçiyor ve sancılar belli aralıklarla değil de düzensiz ise duş almayı dene
Hiranur Kivanburak dogum olabilir bende oyle oldum hastaneye gitmedim bi kac saat sonra bebegim kakasini yapmiş hastaneye git derim
Kivanburak Ecelif geliyor uzanıyorum biraz geçiyor sonra tekrar başlıyor geçiyor sonra tekrar devam . Anlayamıyorum
Ecelif Kivanburak cnm sen en iyisi duşunu al eğer temizliğine ihtiyacın varsa hallet ve doktoruna haber ver inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini