Kızlar 22 haftalık hamileyim perşembe günü adet kanaması gibi kanamam oldu hastaneye gittim nst girdim sancım yok açılmam yok herşey çok iyi bebeğin hareketi rahim ağzı fln bu kanama neyden oldu bilinmiyo dedi doktorum şimdi taburcu oldum evdeyim ve adet sancısı gibi kasıklarım ağrıdı ve geçti böyle bi durum yaşayan oldu mu çok korkuyorum oğluma bşy olcak die sürekli dua ediyorum ben bi çocuğumu kaybettim buna bşy olursa dayanamam 😢😥😓