Hangi ürünlerinden memnun kaldınız paylaşalım lütfen 😊
Bezi Yenidoğan pamuk mendili devam mendili leke cıkarıcısı kullandım 👍👍memnun kaldım
Kulak pamuğu ıslak mendil ve burun aspiratörünü aldim bende