Sonozgur Sezeryan doğum yaptım korse nezaman takmalıyım çok fazla ağrım var neyapmalıyım yardımcı olur musunuz
Elifaka Sonozgur bence 2 hafta sonra bi esarpla sarin sikica daha sonra 1 ay sonra hunde 1 saat olacak sekilde takip cikarin sonra 2 saate cikaein oyle oyle alisirsnz
Ayfmss Bol bol yurumelisiniz..en fazla 1 hafta zorlanirsiniz.sonra hepsi gececek.boyle dusunun ve ruhen ve bedenen iyi olmaya calisin.bol bol yuruyun ve firsat buldukca uyuyun.gecmis olsun.saglicakla buyutun bebisinizi😊