Merhaba arkadaşlar. Bugünlerde inanılmaz stresliyim ve kendim gibi olan kişilerle konuşursam daha iyi hissederim diye düşündüm. Gebeliğimin başından beri gerek kendi yaptırdığım ölçümlerde, gerekse muayenede yapılan ölçümlerde tansiyonda yüksekliğe rastlanmadı. Ancak ne olduysa geçen hafta olan kanamadan sonra oldu, tansiyonum düşmemeye başladı. 13/9-13/10-14/9 görmeye başladım, doktorum hemen günde 3 defa Alfamet başlattı. Ancak tansiyonum yine düşmedi, hatta doktor kontrolünde stresten iyice yükseldi ve yatışım yapıldı. Günde 6 tane alfamet almaya başladım. Protein kaçağı yok, ödem yok, kilo alımı yok. Nst’de de bebeğin kalp atışları, hareketleri gayet iyi. Doktor bunun zehirlenme olmadığını gebelik hipertansiyonu olduğunu ama bebeği erken almanın gerekebileceğini söyledi. Şu an 34 haftalık hamileyim. Günde 6 tane alfamet alıyorum ve şükür ki en yüksek 12/8 görüyorum.
Aranızda benden başka gebelik hipertansiyonu yaşayan, bununla doğum yapan var mı? Neler yaşadınız? Benimle paylaşır mısınız?