Loresima3 Arkadaşlar benim bebeğimin zamanı 27 mayıs gözüküyor. Pek sezeryana karar verirsem bu tarih neye göre belirlenecek? Kaç hafta geri gelecek?
Tugbaklc Loresima3 canım.benim 2 gebeligim planlı sezeryan benim doktorum 39. Haftada almayı tercih etti daha doğru olur dedi ama 36 haftadan beri her hafta görüyor. Çok şükür bir sıkıntı yok bazı doktorlar 38 de aliyor
Sznarslan Loresima3 doktordan doktora değişiyor canım. 38+ larda alıyorlar genellikle. Benim doktorum 39+0 da almayı tercih ediyor. Ne kadar anne karnında gelişse kârdır dedi.hatta gün bile verdi bana.20 şubatta sezeryan ameliyatım var.15 gün var işte allah izin verirse.
MeeL Loresima3 40 haftalik olmadan yaklaşık 14 gün önce sezeryana aliyorlar baska bi durum olmazsa. Son haftayi bekleyemiyorlar malesef.
Loresima3 Çok sağolun arkadaşlar, çok kötü şartlarda ilk bebeğimi 17 haftalık doğurdum.. şimdi zaman yaklaştıkça travmam aklıma geliyor, korkuyorum. Bu yüzden soruyorum, 24. Haftamız bitmek üzere