denizinannesiii valla gelenlerde benden beklemesinler derim, hayatta kalkıp su bile koyamam😅 tabrım net olur, alınan alınsın , konuşan da konuşsun. Gelmezler birdaha olur biter😊 Lohusa kadından hizmet bekleyeceklerse hatta bir zahmet alınsınlar da belki bir daha gelmezler. Çok ayıplıyorum ben ya. ama annem onceden gelecek, 20 gun kalacak dogumdan sonra, kayinvalide de beklemea birsey. Allahtan cok gelecek akrabam da yok😅