Merhabalar Sefaköy medipolde doğum yapanlar varmı acaba deneyimlerini paylaşsalar hem odalar,doktor,hemşireler olsun memnun kalan ve en önemlisi özel hastanelerde Sezeryan a yönlendirme gibi durumlar söz konusu ben normal doğum yapmak istiyorum hastanede dogum yapan veya düşünen tecrübeli annelerimiz yardımcı olur musunuz ?