Tugba34 ben aziz bebeden 100tlye sahane bı hastane cıkısı aldım.. havuzlu hanıda gezdm orda aziz bebede vardı aksıne cok pahalı hele o besıkler arabalar vss inanılmaz pahalı internetten cok daha uyguna bulunıyor. Bırde yol parası verıosunz ayrı yemesı ıcmesı ayrı otopark parası var cok daha pahalıya gelebılıor bence 😊