Bende öyleyim 24 haftalığım henüz. Erken doğum riskim var bu yüzden biraz annnem de biraz kaynanamda kalıyorum kaynanam gil sobayla ısınıyo ve ben hiç alışık değilim sobaya ben sıcak dedikçe sanki inat yapıyorlar iki fazla odun atıyorlar bide sobalı odada yatıyorum kalkıp su dökücem sobaya öyle çıldırdım 😡😭