Arkadaşlar merhaba 25+2 günlük gebeyim. Sabahları kalktığımda kollarımda uyuşma oluyor ellerime kadar iniyor. Belli bir süre ovup hızlı hızlı yere sallıyorum. Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi :/ geldiyse neler yaptınız. Kollarımda bazen güçsüzleşme de hissediyorum.