Geçenlerde 2li tarama testi yaptırdım sonuçlar çok iyi çıktı ama 3 lüyü yaptırdığımda down sendromu yüksek dedi doktorumu değiştirdim bana dedi ki bebeğiniz sağlıklı 3 lü tarama testi herzaman kafa karıştırır. Ve benden anmiyosentez sıvısı istediler kesin sonuç için tehlikeli olduğu için aldırmadım sizce ne yapmalıyım