Kızlar 11 haftalıkken kanamam oldu eş aşağıda olduğu için haftada bir iğne bide progestan verdi doktor yatıp dinlenicen dedi hc bsy yapmıyorum nerdeyse ailemin yanındaym bi wc ye kalkıyorum sdce acık renklı kanamadan koyu kanamaya döndü akıntıyla bir hala gelıyo 13 haftalık oldum benim gibi olupta düzelen var mı ne zaman kesildi kanamanız ?