H1z2a3 Esrakt canım yengemde de olmuştu onun yüzü simsiyah olmuştu normal Doğum yapacaksan eğer Doğumdan sonra çok terliyorsun o sıra saçınla o bölgeyi güzelce ovalarsan geçiyormuş yengem öyle yapmıştı yoksa uzun bir süre kalıyormuş 🤷♀️
Esrakt H1z2a3 evet bunu bende duymuştum pek inanmadim ama normal doğum yapsam yinede yapardım sezaryan olucak
Szeys Esrakt Bende de oldu 36.haftadayım ve son 10 gündür filan karardı koltuk altında filan da var. Ben buğday tenliyim annem beyaz ama annemde de olmuş simsiyah olmuştu diyo ama doğumdan sonra geçiyomuş takmıyorum o yüzden😅
Esrakt Szeys dogumdan sonra hic bisey gecmicekmis gibi geliyo insana 😃 Allahtan boyle diyenler varda bi umut
Szeys Esrakt Geçer geçer Allahın izniyle. Ayol geçmese nolur her halimizle güzeliz biz🤣 çatlak gibi kalıcı şeyler olmasın da izler kararmalar geçer🤣
2020_Annecik İlk hamileliğimde boynumda ve genital bölgemde aşırı derece kararma olmuştu doğumdan bir süre sonra geçti.Şimdi ikinciye hamileyim 31 haftalık aynı şekilde boynum ve genital bölgem kapkara oldu yine maalesef 😐Ne yapalım Allah başk dert vermesin.
Esrakt 2020_Annecik gecicekce hiç sorun değil vallahi dediğiniz gibi Allah başka dert vermesin çatlaklarımdan ümidi kestim bari onlar geçsin