Neson Nihalnihal inşallah canım.sağlık ocağına kayıt yaptirdigin zaman mutlaka belirtmen gerekiyor bide
EdaMesut Nihalnihal biran önce doktora gidip bu durumunuzla alakalı iğne var. Büyük ihtimal doktorunuz iğne uygulaması yapacaktır. Ayni durumu bende yaşadım iğne yapıldı. Ama biran önce önlem almalısın ve doktora gitmelisin. Sağlıkla kucağına alırsın bebeğini insallah.
Haticekckylmz Nihalnihal canim benimde kan uyusmazligim vardi bence gec olmadan git benim iki dusugum oldu %100 kan uyusmazligindan denilmedi nedeni doktorlar tedbirini alir onun igne zamanlari var onlar yapilir
Sara Nihalnihal Canim 28 haftada doktor ignesin yapiyo.Ama sen ay sonunda her zaman kan vermelisin sonuclari neqativse 28 Haftada vurulicak .Bende insallah vurduracam 🙏🙏Allah yardimcimiZ olsun🙏
Nihalnihal Kızlar vaktinizi aldım kusura bakmayın. Yanlış hatırlıyormusum meğer eşimde negatifmis🙈🙈🙈 Yani kan uyuşmazlıği olmuyor sanırsam