6+3 deyim geçen hafta kese göründü ama kahverengi leke geliyordu günlük bi kaç damla . Progestan hap ve 2 adet iğne verdi doktorum. Üç dört gündür yine başladı lekelenmem sizce neden oluyor doktor kontrolüm iki gün sonra başına böyle bir şey gelen varmı