Kızlar merhabalar 36+2 haftalık hamileğim 11-4 geldi tansiyonum tuzlu ayran içtim yine de yükselmiyor sizce önemli mi bu kadar düşük olması ? Ayrıca bugün kontrolüm vardı idrarım da protein çıktı o tetikliyor olabilir mi Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba ? 🙄🙏