begumseker Ayashatun 38+3te 3300 idi kilosu.. boyunu unuttum sormayı söylemiştir mutlaka da duymadım galiba:) yarın 39 oluyoruz hayırlısıyla bakalım💕
Ademinayseli Ayashatun geceleri yatamıyorum artık.34+6 da gittim 3 kilo dedi kilosu için.2.gebelipim ve sezeryan olacağım zaten ama 38 i beklemeyecek muhtemelen dedi doktorumuz.
Gzrilknur Ayashatun 37+6 ağrı sancı çok var. bugün kontrolüm vardı. Bebek 3.800 gr. Ne yedin dersen kaşar muz sade soda ekmek kahvaltıda 2 yumurta. Arada bi süt fazla da önem vermiyorum açıkçası 🙄 çok ağırlaştım artık
123- 38 haftadaym cuma günü gittim kontrole 2700 Du 3 kilo dogucak herhalde sütun kilo aldırdığıni duydum bı kac kişiden her gün birer kupa sut içiyorum faydası olur ıns
asenacagla 37+6yiz. 36+6da gittiğimizde 3490di. Süt, muz, kaşar peynirinin çok kilo aldırdığını fark ettim canım 😁
Naaagihannnn asenacagla masallah bende her aksam.sut iciorum ama 37 haftamda 2850 ydi farkli bisey yapmadgna eminmisin 🙈 muz da tuketiorum ama yok yani 😊
Deletedmom3 Gzrilknur canim esin askerdi sanki diye hatirliyorum geldi mi esin insallah karistirmiyorumdur
Deletedmom3 Ayashatun 36+2 de gittigim de 3 kg di simdi 36+6 yiz ptesi gunu gidecegim doktora cati muayenesi yapicak.. simdilik bi agri sizimiz yok 🤗
kbrakuru Ayashatun geçen hafta ptesi kontrole gittiğimde bebeğim 36 haftalıktı kilosuda 3 kilo 100 g dı . Tahin ve pekmez karışımı kilo aldırdığını kesin düşünüyorum ben . Yarın kontrolüm car 37 haftalığız şuan bakalım ne kadar oldu kilosu bnde merk ediyorum . Sağlıklı şekilde bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🧿
Mrvmerve Ayashatun 35+2haftalığız 3gün önce 2800grdı. Kasık bel ağrısı bide yatınca vajina tarafları çok acıyo :(
asenacagla Naaagihannnn yapıyla da alakalı galiba biraz. Ben Hiç bir zaman incecik bir bedene sahip olamadım. 😁 ama özellikle muz süt ve kaşar peynirini bol tükettiğim haftalarda bebeğin daha fazla kilo aldığını gördük 😂
3birden Ayashatun 37.haftada kilomuz 3.250grdı 14şubatta doğum 3 buçuğu geçer dedi drm hayırlısı bakalım muz ve kaşar kilo aldırır bebeğe
Medine_1992 Ayashatun benim bebeğim çoştu ya 34 haftada 3050 çıktı bugün tombiş ne olacak bilmiyorum 😁
Grhn Ayashatun 39 hafta 3300 kilomuz. 1 cm açıklığım var . Bel ve çatı ağrısı dışında bir şeyim yok malesef 😏 sancılar başlasa artık hayırlısıyla , doğum olacak