civcivimmm Busra45 valla ben yiyom haftada bir 🙈 battalbey yiyom içinde çiğet olmadığından sorun olcağını düşünmüyom ama orjinal çiğköftelerin içinde çiğ et oluyo o yüzden onlar bence sakıncalı
turkan_26 Busra45 evet canım yasak çiğ et koyularak yapılanlar ama oses de et katılmıyor diye biliyorum
Ay-se-tufnk Ben urfaliyim cok seviyorum 22 haftaligz suan haftada bir yiyim ama evde yapiyom disardakiler saglikli olmuyor icinde bilmedgmz baharatlar var hatta etli olnlr yasak cunku parazit yapiyor
Gktrkzbn2020 Ben ilk zamanlar çiğköfte aşeriyordum resmen 😂 sürekli yedim 38 haftalık olduk dünde yedim 😃