evet canm oluyor, bende sirt üstü yatiyorum 26 haftaligiz doktoruma sordum okudugma göre sol taraga yatman lazm diye, dediki daha kücük o yüzden nasil isterden yat ama 30 haftadan sol tarafin üste yatmalisin bebege ve kalbe kan gitmesi icin qaliba unutdum ama sol mecbur😕