Gul6100 Valla ben haftalardır öyleyim. 24.haftadayım şu an. Her doktor kontrolümde söylüyorum. Bişey çıkmıyor. Kontrol, muayene derken herşey normal çıkıyor. Hadi yallah gönderiyorlar 😄 kaç tane doktor, perinatolog gezdim. İkiz benim gerçi, fazla gerilme oluyor ama yine de kanama, rahimde açılma kısalma vs yoksa ağrılar hepimiz için normal... kontrolde bunlara baktırın, gerisini takmayın...