Arkadaşlar 18 haftalık ikiz hamileyim 2 gündür kabızlık yaşıyorum gaz bilr çıkmıyo kasiklarima ağrı oluyo artık neler denedim olmadi karnım taş gibi oldu dr a gittim 2 gün önce bebekler iyi filan dedi suları da iyi dedi ama korkuyorum yine de bu ağrı kabızlıktan midir çarşamba günü gidecegim dr a