Ozge-46 canım çalışan anneysen şimdiden al koy kenara. Çünkü zaten doğum izni gerçekten göz açıp kapayama kadar geçiyor. Ve o makine nihayet lazım oluyor. Şimdiden al ki ilk günler sütun gelmezse bol bol sağma işlemi yaparsın gelmesi yada artması için. Sonrasında da ara sıra fazla süt olan günler oluyo. Bomba gibi şişiyosun göğüslerin sızlıyor. Öyle zamanlarda makineyle boşaltır buzluğa atarsin. Ev hanımıysan tekli manuel, çalışansan elektirikli al.