Mucizemm25 Bünye meselesi olduğunu düşünüyorum aslında çook çabuk direncim düşer yatak döşek olurum ama 2. Dozumu yaptırdım ikisindede sorun yaşamadık. Ebe bile yaparken zaten çok hastasın bu gece kesin ateşin çıkar acillik olur dese de şükür bir şeyim olmadı. İlkini sola ikincisini sağ koluma yaptırdım şuan pek sola yatamadığımdan alışkanlık sola yatıyorum haliyle uyanınca kolum ağrıyor 1-2 saat o kadar