Minik-kus Asliasli_ bende 16 haftalik hamileyim cnm ara ara karnima agri girio ve sertlesio cok nadir ama top seklinde bisey yok
Muge0609 Asliasli_ Bende Oluyor Arada Sırada Gaz Sıkıştırıyor Bence Ben Ona Bağlıyorum Patlıcam Nerdeyze Şişkinlikten
Burcuyildiz Muge0609 ya benimde şişkinlik sanırım, çok şiş. Tek benmiyim diye düşünüyordum, çoğu kişinin karnı çıkmamış oluyor bu haftalar da benim mi çıktı yani bu ne dedim 😂
Muge0609 Asliasli_ Benim Bebeğim 13.Haftadan Beri Çok Aşağıda 16 Haftalık Olduk Hala Aşağıda Rahime Baskı Yapıyor. Yukarı Birazcık Çıkmıltı Perşembe Kontrole Gittiğimde Ama Şuan Nasıl Bilmiyorum açıkçası. O şişlik Bebek mi Yoksa Yoğun Gazdan Dolayı Bağırsakmı Bilemedim 😂
Burcuyildiz Aslalby oluyor gerçekten, hamile değilken gece şiş olur ama sabah iner ya öyle değil artık, rahatsızlık veriyor gerçekten.
12Zehra12 Bende 16 haftalığım ve henüz aşağıda ve baskı oluyor hayirlisiyla yukarı çıksaydıda sık sık lavabo ihtiyacım olmasaydı 🙄
Burcuyildiz 12Zehra12 teşekkürler, senin sayende aynı sorunları yaşayan kişiler toplanmış olduk, bende tek ben sanıyorum, herkes öyle sanıyor ama değilmiş 😊
Aslalby Burcuyildiz evet eğer gaz felan olsaydı sabah inerdi gaz değil iç karnın çok geniş değildir bebek büyüyordur diye belli oluyordur canım ne güzel işte hamile olduğun belli olur bana herkes belli değil diyor 4 aylığız umarım çıkar artık ☺️☺️