Dondu_fdn
Evet ödem her hamilelik için normal değildir dün de bir arkadaş post açtı ona da yazmıştım.
Ve şuan hastanede bu sebeple yatiyormus
Gebelik zehirlenmesi belirtileri arasında bunlar.
Luften bunu doktorunuza danışın ne olur ne olmaz ihmale gelmez.
El yüz ayaklarda ödem oluşması her zaman normal kabul edilmiyor. 35.haftam bende hiç olusmadi.
En kısa sürede doktorunuza gözükün.