Ya ben aynıdır diye düşünüp canbebe aldım ama biraZ büyük gözüktü gözüme gerçi şimanım daha rahat ederim diye düşündüm birde kürtajdan sonraki adetlerim çok kanamalı geçmişti yine öyle olursa rahat ederim diye düşündüm olmadı eve geçince depend aldırırım eşime dedim