13 haftalık gebeyim. Yeni yeni göbeğim çıkıyor. Zaten başımı kaldıramıyorum uyku ve mide sorunları beni benden alıyor. Bu esnada göbek çatlakları deniyor yap ve bakım kremleri aldım ama ne zaman sürmeye başlayayım ve göğüs içim ne yapmalıyım? Ne zaman başlamalıyım? O da mı erkenden bakım ? Ve nedir bu gümüş göğüs kapakları