Lonelinesss [bilinmeyen] bitene kadar içicem ben Ama doktorlarda gerek yok diyor ilaçda 90 günlük nasıl olacak
ElifKarata Lonelinesss bence doktorunu dinlemelisin canm sonuçta biZden iyi biliyorlar yani boşuna doktor olmamışlar 😘☺😊
ElifKarata [bilinmeyen] canm ben hamileliğimi öğrendiğimde nerdeyse 1 aylıktım o gün başladım kullanmaya içinde nerdeyse 30 a yakın kaldı çünkü folik asit ilk 3 ay dediğin gibi 3. Ayda kestim içinde de 30 tane vardı nerdeyse
Tugceince [bilinmeyen] hamileliğin başından itibaren 3 ay diyor doktorlar . Benim kullandığım folik asitin içinde 90 tane vardı 3 aylık yani . Benim de 30 tane filan kalmıştı . Biz hamile olduğumuzu öğrendiğimizde zaten 1-1.5 aylık hamile oluyoruz . O süre içinde hamile olduğumuzu bilmediğimiz için folik asit kullanmıyoruz o yüzden kalıyor 🙂
Ipekyuksel [bilinmeyen] doktorlar ilk 6 haftayı bir ay olarak kabul ediyor. Sonraki 4 haftayı bir ay kabul ediyor 2 haftada döllenme gerçekleştiğini var saydıkları için şimdi ay olarak kullancam diye düşünürsen yanlıs hesaplamış olabilirsin. 14. Veya 15. Haftaya kadar kullanmıştım ben 😊 doktoruna danıs bnce o bırak veya bırakma der😊
Aslihan [bilinmeyen] Benim doktorum da ayrıntılı ultrasona girene kadar kullan demistı bende öyle yaptım 🙂
Aysenurtsr Ben de icinde 5 tane kaldiginda biraktim, aslinda fazla icmis oldum. Diger verilen vitaminlerin icinde zaten folik de oluyormus. Fazlasi bebege zarar diyorlar, emin olamadim.
Retina BEnim doktorum 12.haftada bıraktırdı multivitanr başladık zaten onun içindede folik asit olduğu için ekstra almana gerek kalmaz demişti.