Primadan vazgeçmem tecrübelerime dayanarak yazayım ama her bebeğin cildi farklıdır deneme yanılma ile sizde iyi gelen bezi bulabilirsiniz
molfix çok sert gelmişti pişik yaptı
slepyy gece gündüz taşırma yaptı paketin yarısı duruyor hala
komili pişik yapmadı ama çişi tek bir yere topluyor Bez aşağı sarkıyor
goon güzel primaya eş değer
can bebe bel bölgesi bildiğin soyuldu yara yaptı
market markaları bim A101 de komiliden farkı yok üstelik idrar kokusu da yayıyorlar