Aksaanuuur Hanımlar dua edin erken Doğum riskim var hastanede yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne vuruyorlar sancım çok Doğumu önlemek için ellerinden geleni yapıyorlar sizden isteğim dua edin 🙏 bebeğim daha ufak yaşama ihtimali yarı yarıya
Balimkiz Aksaanuuur Allah yardımcın olsun canım kaçıncı haftadasın 32 den beri aynı şeyleri yaşıyorum 34+5 olduk 2 hafta daha dayanırsa başka bişey istemiyorum
UrasEgeninannesi Aksaanuuur Rabbim yar ve yardımcınız olsun ikinizinde. Sağlıkla şifayla inşallah kucağına alırsın bebeğini. Rabbim hiçbirimizin hevesini yarıda bırakmasın inşallah canım benim 🤲🏻
Sultan1903 Aksaanuuur Rabbim yardımıcınız olsun,o ignelerle süreci ilerlete biliyorlar cnm,belki öyle olur, sen stres yapma,Rabbime bırak,
Fdm4 Aksaanuuur Allah yardımcın olsun kuzum kaç haftalık 🥺 benimde var erken Doğum riskim kanaman falan mu var
Sinem67 Aksaanuuur Allah yardımcınız olsun inşallah biraz daha durur iyice gelişir bebeginizi sakin kalmaya çalışın
Aksaanuuur 29 +5 gün 1 kilo 380 gram 10 gün geç gelişiyormuş Doğumu önlemeye çalışıyorlar iğne veriyorlar serum var sancım 33 oluyo hep yatış verdi 3 gün kesin kalıcakmışım