Arkadaşlar 7haftata 2günlük gebeyim bugün hiç dinmeyen ve tam olarak tanımlayamadığım belimden başlayıp kalçama ve bacaklarıma baldırlarıma kadar inen şiddetli ağrı içersindeyim. Geçer diye düşündüm geçmeyince akşam saatleri doktorumu aradım ve gebeliğin bu sürecinde böyle bir ağrı olmadığını ilerleyen süreçte olacağını ağrımın gebelikle ilgisi olmayacağını ağrım devam ederse yarın fizik tedaviye gitmemi ve bir ağrı kesici adı önerdi. Yürüyünce ağrımın hafiflediğini düşünüp gün boyu yürümeye çalıştım ama her oturduğum da ağrı yeniden alevleniyor. Eşim sürekli masaj yaptı geldiğinden beri ayağıma sıcak su torbası koyduk sanki az da olsa hafifletti. Böyle durumla karşılaşan oldu mu ve bu şiddetli ağrı için nasıl bir çözüm buldunuz. Teşekkür eder iyi akşamlar dilerim herkese