Seherumeysa94 Numunede sezeryan olan varmı aranızda acaba kime oldunuz nasıl geçti süreç genel mi oldunuz spinal veya epidural mi hiçbirşey bilmiyorum beni aydınlatırsanız sevinirim🙏🏼
Melekk61 @Seherumeysa94 cnm ben 2 yıl önce numunede doğum yaptım deniz kulaksızdı doktorum şimdi yine hamileyim ve aynı doktora gidiyorum ama bayan doktor istersen Gülten sağır var orda ona da gidebilirsin 😊
Seherumeysa94 Melekk61 teşekkürler benim doktorum kübra hanım ama ben sezeryandan korkuyorum siz sezeryan mı olmştunuz
Melekk61 Evet cnm sezeryan oldum ben normal doğumu da sezeryan ı da tatmış biriyim normal daha zormuş onu anladım ama herzaman normal taraftarıyım 🤣
Melekk61 Omur iliğe iğne yapıyorlar belden aşağısı hemen uyuşuyor hiç azi falan hissetmiyorsun sadece dokunmalar ve en güzeli bebeğini hemen gösteriyorlar cnm ben çok korkmana rağmen güzel geçti yani😊
Seherumeysa94 Melekk61 yaa bazıları bazen uyuşmuyo çektiriyolar demişlerdi korktum genelde istemiyorum ne yapcam bilmiyorum iki gündür stresten sivilce döktü yüzüm🥺
Melekk61 Valla ben hemen uyuştum genel zaten artık pek yapılmıyor. Ben 6 yıl önce genel de oldum spinal daha iyi bütün doğum şekillerini denedim anlıycağın😂😂
Seherumeysa94 Melekk61 sağol canım verdiğin bilgiler için bide anestezi uzmanı mı belirliyo sezeryan şeklini sezeryana hep gittiğin doktor giriyo dimi bide
Melekk61 @Seherumeysa94 valla cnm sezeryan dan önce doğum yaptıran doktor sordu bana anestezi doktoruyla konuştunmu hayır dedim nasıl istiyorsun genel mi spinal mi ben genel istedim ama doktorum spınal e ikna etti beni. Kim takiplerini yapıyorsa doğumu da o yapıyor tabi Bi aksilik olmadığı sürece