Abcde12_ maalesef yaptıramadım vanda yaşıyorum ve yapan hiç bi hastane bulamadım sağlık bakanlığı kitleri göndermemiş 3 aydır benimde yaptırmak için son 2 3 günüm kalmıştı. Başka ile de gidemedim ama doktorum ense kalınlığına vs baktı hepsi normaldi. Bence çokta gerekli olmayabilir çünkü %15 yanılma payı olan bi test kafa karışıklığı yaşayan çok oluyomuş