Buraya hikayemi yazmak için sabırsızlanıyordum kızlar ve doğurdum sonunda 😍
Öncelikle normal veya sezeryan olacağını gerçekten bebeğiniz belirliyormuş bunu anladım 🤗
Başlayayım o zaman 🤗 Ben gebelik süresince 3 doktor değiştirdim hem ılgi hemde fiyat konusunda içime sinmediği için. Gaziantep özel kemal bayındır hastanesinde takibe devam edip burda doğurdum.
5.ayıma kadar çalıyordum aktif şekilde ama hizmet sektörü olduğu için karnım belli olunca işten çıktım. Ve full evde vakit geçirdim. Gebeliğin boyunca kusma vs olmadı. Çok rahat gebelik geçirdim çok şükür dogumumda öyle oldu 🙏 37.haftamda doktorun çatı muayenesi sonucu normal doğum için karar aldık. Ki zaten ben en başından beri normal istediğim için yürüyüş vs yapıyordum, ilişkiye devam ettik ve hurma yemeye başlamıştım. Doktorda teyit ettikten sonra yürüyüşleri arttırdım hurmayı arttırdım ananas yedim squat yaptım ve her kontrole açıklık olmuştur veya bebek kanala inmistir umuduyla gidiyordum ama yok 🤷♀️🤷♀️ tam 40.haftamda kontrolde doktor arttık 3 günde bir çağırmaya başladı ve hiç açıklıgım yoktu bebekte kanala inmemişti. Yine bekledik normal olacak diye sancım gelsin diye ama sancım gelmiyordu 🤷♀️ tarçınmış ahududuymuş hurmaymış bende sıfır etki 😂😂 Bugün kontrole diye geldim doğurdum (04.02.2020) Doktor rahim açılıyor yumuşamış deyince serum takalım başlatalım dedi ve bizde çok beklemeyelim zamanı geçiyor zayen diye kabul ettik ve yatışım yapılırken eşim eşyaları almaya gitti. Bende hazırdım nst baglandı serum takıldı 45 dk olmadan doktor kontrole geldi ve bebeğin kalp atışları cok düz ve düzensiz dedi. Saat 3e kadar bekleyecektik ama riske atmayalım sezeryana dönelim dedi. Mecburen kabul ettim çünkü bebegimin sağlığı daha önemli dedim. İşlemler ile ameliyata girip çıkmam bir saat sürdü ablamlar annemler yetişemedi bile 😂 Ameliyat odasına gidene kadar dua ettim sakindim ama orda tek başıma ürktüm duaya devam ettim rabbim kolaylık ver sağlıkla kucagıma alayım diye söyledim sürekli 🤗 İğne verilirken vs hissetmedim hep derin nefes aldım verdim. Uyuşukluk başladı herşeyimi hazırladılar doktorum geldi 5 dk sonra bebeğimin ağlama sesini duydum ağladım bende o an o duygu anlatılmaz 😍😍😍 Minnacıktı ben buna nasıl bakıcam kıyamam diye ağlıyordum duygu selinden 😂😍Bebegimi babasına götürdüler kıyafetleri vs giydirmek için. O da ağlamış benim gibi 😍😍😍 Odama geçtim ve yaklaşık 6 saat sonra yürütmek için geldiler çünkü uyuşukluk tamamen gitmeli dediler. ![Biraz agrı yanma hissettim ağrı kesici vurdular. Kalkma anı kötü değildi sadece karsiya baktım ve eşim iyiki var o en büyük destekcım oldu. Kalktım odada 2 3 tur attım geri yatırdılar. Saatte bir yuru dediler. İkinci yürüyüşümü eşimle kolay yaptık. Sütüm damla gibi su gibi emzirmeye çalışıyorum öğrenmeye çalışıyorum yavaş yavaş 🤗 oğlum 3290 gr ve 50 cm doğdu 💙💙💙 çok şükür şimdi yanımda uyuyor 😍🤗 Rabbim tüm isteyenlerin kucağını doldursun 💕 Biraz uzun oldu ama bu anı çok bekledim kızlar kusura bakmayın 🙈🙈 sorularınızı yardımcı olabildiğim kadarıyla cevaplayabilirim. Hâlâ hastanedeyiz 🤗