Cereninbebisi Gizembayb valla canım ben baslarda bıdon bıdon tursu bıtırdım ama erkek cınsıyet suanda tatlı manya oldum 😁😁
Meltemtuncoz Gizembayb Bence yok ben hamileliğim boyunca hep ekşi yedim kızın olcak heralde dediler oğlum olucak ama 😀
Dibeee Yok ccanım normalde tatlı yiyen birisi degilim kızımda da tatlı cok yedim simdi erkek beklıyorum o dada yiyorum