DuhaninAnnesi Hamileliğini geç döllenme ile öğrenenler, adet gecikmesinin kaçıncı gününde öğrendiniz? 😊 Adet olacağım günü de sayarsak gecikmenin 10.günündeyim. 2.günde yaptığım test negatifti birdaha yapmadım henüz.
arslanmerve57 DuhaninAnnesi 15. Gününde test yapmıştım 6 haftalık hamileymişim ☺️ Bir hafta geç döllenme olmuş
Kiwu DuhaninAnnesi Benimde bugün gecikmenin 11. günü 5. günü doktora gittim ultrasyonda bakti bisey Yok dedi gecikmesi normal dedi ve Adet söktürücü Verdi 6 Tane hap icindeydi Dün bitti ama Hala bisey Yok hapi kullanip Adet olmam normal mi acaba ilk defa Edet söktürücü kullaniyorum da
hava123 arslanmerve57 ben gec dollenme olayını anlayamıyorum bi türlü , çatlatma iğnesi vurulduktan sonrada gec dollenme olabilir sanırım ama degerlendirmedğim günlere denk gelmiş olursa ( yani catlatma ıgnesinden sonraki bikacgunu degerlendırdım ama sonraaını değerlendirmedim bu surecten sonra yumurta catlamıs olursa gec dollenme oluyor sanırım degıl mı😩)
arslanmerve57 DuhaninAnnesi evet kan testi yapmıştım ama özel hastaneye gidip idrar testi yapmadım ☺️
DuhaninAnnesi arslanmerve57 o zaman kan vereyim ben ya 🤦🏻♀️ ara ara hafif baş dönmelerim oluyor normalde 1 hafta kala hassasiyet olurdu bu ay gecikmenin 2.gunu başladı adet olcakmis hissim yok hiç
DuhaninAnnesi Kiwu adet söktürücü kullananlar sanırım 10-12 gün içinde adet oluyorlar canım ama söktürücü kullanıp ona ragmen adet olmayıp hamile oldugunu öğrenen var bekle birazcık bakalım 🥰 inşallah hamilesindir
Hfu Kiwu keşke kullanmasaydın beşkide hamilesin son zamanlarda doktorların yaptığı bişey zaten yeniyse gözükmez ultrasonda
Kiwu DuhaninAnnesi Ay insallah bi yandan öyle olsun istiyorum tabi bir yandan da Adet olsamda gelecek aya baksak diyorum hepimizin hakkinda hayirlisi olur insallah 🥰
Aselannesi_85 DuhaninAnnesi beeeen adetim 9 gün gecikti idrarda gebelik yapıp adet söktürücü içtim, 22 gün olmadı 🤭 Dr a gittim bide ne görelim müjdeee 8 haftalık gebelik 😍😍
Kaderin_mucizesi gezentianne öyle olduğunda keseyi ne zaman gördünüz.. Benim de adet gecikmesinin 2.günü 58 çıktı değerim.. 2gün sonra yine verdim 196 çıktı yarın yine kan vercem nasipse arttı mı değer diye.. Yarın 1000 üstü olması lazım hesaba göre
DuhaninAnnesi Kiwu bende senin gibi düşünüyorum yoksa bari adet olayım diye normalde hiç başım dönmez ara sıra baş dönmem oluyor oda ümitlendiriyor beni. Korunmayı bıraktığımdan beri düzenim yok bilemiyorum o yüzden ilk ay 12 gün ikinci ay 6 üçüncüde olmam gerekenden 2 gün erken oldum bu ayda bu 10.gun işte. Yani şuana kadar en fazla 12 fun gecikmem oldu 15 olana kadar bekleyip tekrar test yapmayı düşünüyorum 😊
Asem_94 Bende 1 hafta adet gecikmesi oldu ve vücudumda farklılıklar hissettim test yaptım 2 tane pozitif çıktı ve kan tahliliyle de hamile olduğu öğrendim çok şükür şuan da 9.haftadayım🤗🤲☺
Kiwu Asem_94 saglıcakla kucağına al canım rabbim bizlerede nasip eder insallah ilk hamileligimde ilk ayda olduğu için belki çok takıntı yaptım bu sefer 3. Deneme
Kiwu DuhaninAnnesi Benimde ilk Ay 10 2. Ay 1 gün erken Bu ayda 11 iste Bende cok sık idrara çıkıyorum ne yersem midem yaniyo bu ayda olmazsa diğer aylar belirtilere hiç takılmıycam belki öyle olmasını istediğim için psikolojikmen oluyor 😏
Asem_94 DuhaninAnnesi ederim tabi canım ne demek allah razı olsun. Benimde ilk gittik kese vardı bebek yoktu insan koymuyo endişeleniyo o anda herşey düşünüyosun ama 1 hafta sonra gördük bebeği kalp atışını dinledik . Sen ümidini yitirme rabbim inşallah tez zamanda sana da gösterir. Hayırlı zaman da olur inşallah ama sanki var gibi de geliyo sende bebek.
DuhaninAnnesi Asem_94 ya senin hissiyatını seveyim 😊🤲 normalde hayatımsa hiç başım dönmemiş dedirten bi baş dönmesi yaşadım adete 9 vardı ama o zaman. Neyse adeti beklerim dedim baya bi geçti ama 2.günde yaptığım negatifti. Bakalım pazartesi 15 gün olcak pazartesiye kadar olmazsam insallah vardır
iyimserr Asem_94 kese vardı bebek yoktu derken o nasıl oluyo ben gecen hafta gttim kese var gbi dedi tahlil yaptı negatif cıktı folik asit verdi haftaya tekrar gel dedi
Asem_94 Kiwu Kiwu psikolejikmanda olabilir canım ama ümidini yitirme düşünme hiç sal kendini inan o zaman oluyo bende öyle oldu istiyodum olmuyordu sonra aman dedim olurum bigün ve sonra oldum
DuhaninAnnesi Kiwu sanırım vücut kendini bu duruma alıştırmaya çalışıyor umarım bu ay tutturmuşuzdur. Geçen aylarda çok aşırı dikkat edememiştim ama bu sefer 29 aralıktan beri günaşırı değerlendirdik yumurtayı kaçırmamak adına.